Upp som en sol och ner som en pannkaka

Här vänder humöret ungefär lika fort som vädret. Från sol och klarblå himmel kan det övergå till regn och storm på mindre än en timma.

Här har vi legat i magsjuka i några dagar och därför har det inte blivit så mycket bloggat. Har inte  hänt ett endaste digg. Joo fyra av gänget har begett sig till Nairobi och flyger hem till Sverige imorgon, så här i huset är det lugnt. 

 

Dagen igår startade bra.Vi gick upp pigga och glada och åkte till skolan. Skoladagen var bra och trotts att jag gick därfifrån lite arg med tanke på deras uppfostrings attetyd så kände jag mig ändå nöjd med min dag. Bestämde oss för att äta på stans finaste restaurant och vin sprang nästan dit sån hungriga vi var. Dock gick denna hungerkänsla snabbt över då vi hittade en massa maskar i en av köttbitarna vi beställt. Arg, ledsen och äcklad åkte vi hem och jag kröp ner i sängen på en gång. Matlusten var som försvunnen och tanken på larverna äcklade mig så otroligt. 

Under kvällen blev det strömavbrott och alla sprang runt och fjantade sig, skrämde varandra och lekta FBI agenter i brist på annat.. 

När kvällenj närmade sig sitt slut och vi skulle krypa ner i sängen började hela min mage bubbla och hipp som happ hade jag också åkt på magsjukan. Tror detta kan vart en hel natt från helvetet. Har aldrig mått så dåligt och sovit så lite någonsin. 

 

Vaknade ialla fall till imorse och kände mig skapligt bättre. Dock är det helt omöjligt att äta så jag fåår leva på vatten. Skulle haft en intervju i skolan men den planen gick vist ocj pepparn. Nu är det bara att bita ihop och hoppas att dagen blir bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0