En dag på barnhemmet



 

Kommentarer
Postat av: Karin Larsson

Hej Emelinn!
Hur mår du? undrar Josef.
Jag tycker om dig, säger Emelie.
Hoppas att du har det bra i Afrika, hälsar Emil.
Hälsa hej till alla barn, önskar Jenni.
Hoppas att maten är god. säger Erik.
Hoppas att du mår bra, hälsar Molly.
Hoppas att du är snäll mot barnen, säger Wilma.
Jag önskar att du snart kommer till Sverige igen, säger Pontus.
Djuren på bilderna är fina, säger Magnus.
Har du det bra, undrar Felicia.
Har du sett äkta lejon? undrar Simon.
Djuren var fina, tycker Yonna.
Hälsa de vuxna att vi inte tycker att de får slå barnen i skolan!!! Tycker alla barnen i gruppen.
kramar från Karin och Klassen!

2012-11-06 @ 10:44:48
Postat av: Ingegärd Eek (Din pappas moster)

Hej Emelinn. Talade med Ruth, hon berättade att du var i Kenya och om din blogg. Jag o Göran var där 2005 och den resan bär jag fortfarande med mig. Var Masi Mara o Nakure och träffade masaier. Kände väldigt mycket igen mig när jag läste hur du upplevde mötet med dem, och hur de lever. Det är en sak att se nöden på tv, och att uppleva det i verkligheten. Vilken lycka du måste ha känt när ni kunde fixa fler getter, helt underbart. Jag lovar dig, denna resa kommer du att ha med dig hela livet, jag avundas dig och önskar dig stort lycka till i fortsättningen. mormor Ruth är min syster, det har du nog förstått, men hag skriver det igen ifall du undrar vem jag är. Hälsa till din pappa från mig. Var rädd om dig o njut av dii äventyr. Kram Ingegärd

2012-11-06 @ 15:09:12
URL: http://emelinn.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Emelinn, är hos Gini o Achim tittar pa dina fina bilder.Allt väl här. Hoppas samma med dig, hemresa imorgon. Alla skickar kramar tll dig. Morfar, Gini, Achim o Lena

2012-11-06 @ 18:10:40
Postat av: Anonym

Hej Emelinn, är hos Gini o Achim tittar pa dina fina bilder.Allt väl här. Hoppas samma med dig, hemresa imorgon. Alla skickar kramar tll dig. Morfar, Gini, Achim o Lena

2012-11-06 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0