Packar

Nu de senaste dagarna har vi försökt gjort allt det sista som vi vill göra. Väskan är så gott som packad och vi är jätte spända. Vid fem imorgon bitti lämnar vi Nakuru och livet vi haft här, åker mot Nairobi och tar flyget mot en veckas semester i Zanzibar. Det ska bli sjukt skönt att komma härifrån, staden är inte så stor och nu har vi sett det mesta, men det ska bli välrdigt tråkigt att säga hej då till alla fina människor vi träffat här. Idag ska vi hem och hälsa på en kille vi lärt känna här nere och sen shoppa det sista på stan för hemresan. Nu ser ag fram emot en vecka på den vita stranden och att jag kan få bli lite brun. Här har det vart regnperiod ett tag nu så det har blivit lite dåligt med. Kanske blir det mitt sista inlägg på länge. Men nu ska jag njuta av semester innan jag kommer hem och tar tag i julstöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0